Dårlig service i kommunen
Kommunal service En borger skriver om dårlig service.

Jeg søgte kommunen om tilskud på briller og fik det. Problemet var bare, at det blev sendt til min e-boks, som jeg lige har fået. Men jeg kunne jo ikke printe det ud, da jeg ingen printer har.

Ringer til det kontor, som har med det at gøre, for at få det sendt som almindelig post, bare denne ene gang. Men nej, jeg kunne gå på biblioteket eller komme op på rådhuset, hvor jeg ville få hjælp.

Hvis det nu var blevet sendt som mail, var det jo lidt nemmere. Samtidig fortalte jeg, at jeg gik på kursus for at lære det hele, men det hjalp ikke. Jeg syntes, at det var en utrolig dårlig service, jeg fik, så jeg vil bare advare andre i samme stilling.

Nu er det jo nok heller ikke alle, der har råd til en printer, men det er kommunen vel ligeglad med. Så vidt jeg ved, er det da først fra 1. nov. 2014 at digital post træder i kraft.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *