Informationen der blev væk
Debat Ove Ginness skriver i Ballerup Bladet tirsdag den 12. januar omkring manglende snerydning i Centrumgaden.

Ballerup Kommune prioriterer vintervedligeholdelsen, herunder snerydningen i Centrumgaden, højt, men derfor kan der jo godt ske fejl. Ballerup Kommunes medarbejdere gør naturligvis deres for at rette op på eventuelle fejl, eller mangler ved vintervedligeholdelsen, men de kan ikke nå at kontrollere alle steder, og er derfor også afhængige af borgernes konstruktive hjælp.

Selv benytter jeg mig blandt andet af app’en Borgertip, hvor kommunens medarbejdere både kan få en lokation for problemet, og eventuelt et billede med. Det letter deres arbejde rigtig meget, da jeg ved, at det nogle gange kan være svært at finde ud af, hvor problemet er ud fra en ren beskrivelse.

Jeg vil derfor opfordre Ove Ginness, og andre der måtte se noget de ikke mener fungerer hensigtsmæssigt, til at kontakte Ballerup Kommune på en konstruktiv måde, og forklare problemet. Ballerup Kommune løser mange fælles opgaver for borgerne, men medarbejderne kan ikke gøre det alene, det er et samarbejde.

Med hensyn til det konkrete problem i Centrumgaden, så vil Ballerup Kommune naturligvis se på, om snerydningen sker som det er hensigten og følge op med kontakt til entreprenøren.

1 kommentar om “Informationen der blev væk”

  1. Ove Ginness siger:

    Kære Helle Hardø Tiedemann (A)

    Tak for dit pæne, runde svar. Dog vil jeg blive noget bekymret, hvis du rent faktisk mener, som du indirekte skriver, at det er sværere at finde Centrumgaden, når der ikke er billeddokumentation medsendt. Jeg håber det selvfølgelig ikke.

    Men en stor tak for, at det henslængte cykellig på stationsbroen efter knap tre måneder nu er blevet bortfjernet.

    Med venlig hilsen
    Ove Ginness
    Centrumgaden 25

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *