Uno-X tager selvbetjening skridtet videre
Unox.jpg
Georg Hansen, regionschef i Uno-X Automat.
Forretningsnyt Uno-X stationen på Tempovej 1 i Ballerup er kendetegnet ved selvbetjening fra tankning til betaling.

Sådan har det langt fra altid været, men selvbetjening vinder frem overalt i vores samfund, og på tankstationer er selvbetjening med til at give lavere priser på brændstof.

Nu tager Uno-X ideen om selvbetjening skridtet videre og indfører et brugervenligt selvbetjeningsunivers, Mit Uno-X, hvor kunder kan følge med i deres brændstofkøb, få overblik over regninger og få gode råd til bedre brændstoføkonomi.

Mit Uno-X indeholder desuden mange af de funktioner, man tidligere skulle telefonisk igennem til kundeservice for at ordne. Fx spærring af kort eller skift af PIN-kode. Nu klarer kunderne det selv. Og det giver lavere priser på brændstof.

»Hos Uno-X vil vi gerne gøre det helt enkelt. Vi tror på, at selvbetjening er vejen frem både på stationerne og hos forbrugeren, og med mere selvbetjening kan vi levere lavere priser på brændstof. Samtidig tror jeg også, at mange danskere efterhånden forventer at kunne løse simple opgaver selv – uden at skulle taste sig igennem en telefonsluse til et kundecenter,« siger Georg Hansen, regionschef i Uno-X Automat, og tilføjer:

»Når vi indfører selvbetjeningsuniverset, betyder det ikke, at vi samtidig helt afskaffer kundeservice og den personlige betjening. Vi har selvfølgelig stadig en velfungerende kundeservice, som folk kan ringe eller skrive til, hvis de har brug for hjælp. Men hensigten er helt klart, at så mange kunder som muligt kan betjene dem selv via Mit Uno-X.«

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *